, , ,

Racó Natural - L' Ariadna i el Passeig de la Sardana

24.11.14


A Racons, som dos personetes. La X i en M. Però els dilluns han deixat de ser nostres.

Els dilluns ara són de persones que comparteixen un element molt distintiu amb nosaltres; l'intent d'aportar un punt de vista alternatiu a allò que ens envolta dia a dia.

Però no per a tothom Girona ha estat present durant bona part de la seva vida.

L'Ariadna Grífol ve de la terra dels "sa", dels "nin-nina" i de la paraula més dolça que existeix: "t'estim".


Vam conèixer l'Ariadna gràcies al nostre instagram, i gràcies a que ella va començar a etiquetar les seves imatges. No era la única. Però la seva visió ens va encantar.

Les seves imatges eren de llocs emblemàtics, però tenien un encant propi i que no havíem vist reflectit en cap altre. Per això avui, el dilluns és seu.


"Jo no tinc un racó preferit en aquesta ciutat, però si que en tinc un d'especial: El meu racó especial és el Passeig de la Sardana, lloc situat dins els famosos jadrins de La Devesa. Un màgic túnel de plàtans que, a la tardor, forma una inmensa catifa de fulles de color castany.


Vinc de l'illa de la calma, com molt bé la va batejar Santiago Rusiñol en el seu llibre. Us preguntareu per què us explico això; doncs perquè entengueu el que vaig sentir quan vaig trepitjar un lloc totalment desconegut per mi. Havia estat a Barcelona, a València, a Saragossa, però cap ciutat m'havia captivat tant com aquesta.


Girona té alguna cosa especial, enamora a qualsevol ésser viu que la descobreixi. 



El dia que vaig arribar em vaig cordar les sabates i vaig agafar la càmara de fotos. Vaig disparar a totes i cada una de les coses belles que vaig trobar al meu pas. El resultat va ser increïble, no pel fet que sigui bona amb la fotografia, sinó perquè cada un dels retrats reflectia un detall d'una ciutat bellíssima.



Dono les gràcies a la casualitat que em va portar aquí on estic ara; a descobrir Girona i els seus encants. "

- Ariadna Grífol Duran




Totes les imatges han estat preses i cedides per Ariadna Grífol Duran

També et pot agradar

0 comentaris